Sunday, February 03, 2019

year 6 MATHEMATICS DLP Topic 1

0 comments

Exercises i did using QUIZIZZ.
i am trying a new apps. dah bosan dengan Kahoot.

Kahoot ni budak2 suka tengok jawapan kawan n klik.
tak mau kira sendiri untuk yang malas2 tu.

Quizizz ni dia appear pd skrin sendiri n randomly kluar soalan2. so dia nak tiru
kawan sebelah pun x boleh kecuali dia main tekan-tekan jer pilihan jawapan,

kalau nak pandai, usahalah sendiri ya anak-anak.
tak ada siapa yang alan ubah nasib awak kalau awak sendiri tak mau mengubahnya.

🌿Exercise 1 :  

Round Off up to the nearest hundred thousand.

GAME CODE : 478331

join game with this code at QUIZIZZ
___________________________________________________________________

🌿Exercise 2 :

Prime Numbers.

GAME CODE : 123271

join game with this code at QUIZIZZ
____________________________________________________________________

🌿Exercise 3 : 

Numbers up to 7 digits.

GAME CODE : 845998

join game with this code at QUIZIZZ
______________________________________________________________________



0 comments: