Sunday, August 05, 2018

LANGGAQ BIHUN SUP UTARA

0 comments

mai kita pekena bihun sup utara tang ni, kat mana ni? 

27, Jalan AU2/17, Taman Seri Keramat, Ulu KlangUlu Klang 54200

waktu buka : 2.30 petang - 12.00 tengah malam

ni kali ke berapa ntah singgah. hehe
pandangan dari depan
pendangan belakang


 cuq udang dia kuah kacang. RM6 yang biasa. yang special RM10 ada sotong celup tepung. lain kali la beli yang special pulak. banyak sepinggan tu. kena makan share2. x abis.
ni nasik dia dah siap bungkuih. RM1.50 sebunkuih.
tu bila bukak n gaul. sedap kakak alia kata. sedap belaka kalau kakak tu.
dalam tong tu derang letak nasi bungkuih tu. sebelah lauk ayam sebelah lauk daging.

 Aiesya order bihun sup daging macam biasa.
sambal merah tu makan ngan sup macam kat utara la kan.
rupa sblm boh sambal

selain bihun sup, kakak order in juga. char kuew tiau. sedap. ibu share ngan kakak. hehe. tu yang buat tak cukup kakak makan tu. nasi bungkuih tu pun kakak bedal. coq udang pun dia bantai. kakak laa kakak.
air tadi ada air anggur free. minum la banyak mana nak minum. air kosong leh amek sendiri kat balang coway kat dalam kedai. hehe
ni gerai sate kat situ. leh try sate dia.
dipidahkan oleh kedai dobi..ada laggaq western. Nasi campoq langgaq ada tang tu.

parkir terhad. tempat duduk pun leh tahan terhad. dah siap makan boleh mangkit cecepat kasi orang lain duduk pula tau.

sekian. 

0 comments: