Friday, March 18, 2011

selesai

akhirnya selesai juga kertas soklan. selesai jer la. semak blom lg. musti ader je jawapan yg tak dek tu nanti. yg penting skrg nii,............selesai dulu. baru lega sket. esok2 la touch up tu nanti. he he

keje2 lain banyak lagi nak selesaikan tapi malas nak senaraikan. nanti fenin kepalaku. lelebih lagi bila ingatkan muka gb. kengkawan...ade tak seiapa yg ada pelan strategik unit koko? boleh tak share nak diriku yg tak keruan ini? owh tidakkkkk........

peh ni nak siapkan contoh untuk kelas seni pulak senin nih. esok nak tengok lampu. bebudak ajak tgk lampu. musti ghamai yg pg tgk lampu tu malam esok. nak pegi ke tak pegi? tgk la bebudak. kalau ibu ghajin, boleh la korang tgk lampu2 tuh.

saat ini menanti hubby balik. walaupun dekat, tetap lambat juga nak sampai sebab jem.

2 comments:

Cikgu said...

pelan strategik?menyampasss tul dengar nama pelan tu...pelan rumah ada la kekeke....pi tengok lampu kat mana tu?

~ Ibu ZAAZ ~ said...

pelan rumah kiter pun ada tau. tak nak pelan yang tuu. derang ni nak jumpa dora kat i-city. he he..entah pegi entahkan tidak.