Wednesday, March 16, 2011

cuti yang tidak dimanfaatkan

ha ha...

merenung instrumen pemantauan, cam banyak benda jer nak buat. tapi he he....tak buat buat jugak. kita sorang jer nak kena buat...cam malas la pulak.

makan banyak. jap jap lapar. jap jap lapar. hu hu.

jap jap nak tido. cik abang tak dek nak bawak ronda2. tu yg malassss jer tuh.

kertas pekse.....aaa...baru buat dua muka surat. ada la 8 soklan. tu baru satu paper. wa ha ha ha...yang ni nak kena setelkan juga sebelum bukak sekolah. kang mengamuk pulak kp.

yang siap cuma tanda buku aktiviti. tu pun pasal separuh kelas jer anta. yg anta pun ada yang tak lengkap. yang tak anta tu termasuk la anak awak syima ooii.. sibukk ngan latihan waka waka n choral. tu tau ke tak tu ada homework tu ek? cer awak tanya anak dara awak tu syima.

okeh. nak sambung main game..eh eh...tak tak. sambung buat soklan pekse sambil main game. he he. nak jugak mainnnn...anak main marah tak hengat. wa ka ka ka ka.

adios.

6 comments:

Chekgu Azrine said...

cikgu...ngajar sekolah mana...subjek apa ye..salam kenal

~ Ibu ZAAZ ~ said...

saya ajar kat convent bukit nanas 1. major math. cikgu?

sHi Ma said...

cikgu za, cuti kena wat kertas soalan yek... chaiyok3x... (",)

Wan Z Syima said...

ooohh iye ke wak.. nanti saya tanye dia..

Wan Z Syima said...

ha'ah confirm dia tak htr dia kata tula x sempat psl latihan waka waka n choral..
saya ingat dia sibuk buat psl dia suruh saya semak hr tu b4 cuti sekolah..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

shi....buat soklan tu perkara biasa. bukan kerja luar biasa.

syima: kalu b4 cuti tu, maknanya bukan keje masa cuti la tu rasanya. soklan2 dari buku teks ya.