Monday, March 14, 2011

sayang akan melayang

alhamdulillah petang ini, cik abangku telah diterima bekerja dengan BuraqOil. Esok setat keje. setelah sebulan lebih menjadi mister mama, akhirnya dia akan mula bekerja esok. hu hu..alaaa....nak kena tinggal selalu la lepas ni. bz la dia lepas niii... huwaaaa...tapi ok la. boleh la menambah koleksi emas di badan. ha ha ha ha

gambar ni baru amek untuk letak kat resume dia, tapii...ha ha...tak sempat guna pun. amek sendiri jer menggunakan latar belakang pintu, dengan kamera henpon. wa ka ka ka..jadik la kan.

tak per la darling, i simpan la gambar u nih. selamat bekerja.

6 comments:

ann said...

Kat maner tue buraqoil? Post apa nak tmpang emas boleh

~ Ibu ZAAZ ~ said...

hq kat megan avenue, yap kwan seng jer. stesyen minyaknya banyak kat kawasan kg2. langkawi banyak la. post? bukan keje pejabat pos..keje sykt minyak kecik jer. he he

Wan Z Syima said...

bagus la wak.. alhamdulillah boleh le pass nie lilit emas satu badan no :) ckp congrats ye kat Shahidan..good luck kat tempat baru..

ann said...

hmmmm best laa lilit emas

ann said...

hihihih ala dgr mcm kecik tapi giji besau laaa

~ Ibu ZAAZ ~ said...

gaji kecik jer tak mcm ani sup. jauh lebeh kecik...tapi cik abg hamba ni penjimattt...gaji kecik tetap leh lilit emas. tu pun kalau bini dia ni pikir diri sendiri ler. sekali dalam 10 tahun ada laa buat permintaan. hu hu