Monday, March 28, 2011

makan-makan

5 comments
sejak dua menjak badan dah montel balik ni ( haa..tau la kat sekolah tu ghamai yg mengata kat belakang, termasuk lah org sebelahku itew. Pedulikan jer. dah memang betul punnn. ), keje makannnn jer. peduli apa kan? maser berselera ni, moh ler kita makan n makan. apatah lagi ada orang yang melayan bawak dan bayar. sungguh nikmat rasanya. ha ha

Last Saturday, kita orang gi makan ni :
ni kononnya celebrate besday hubby. he he....apa tu? haa...tu la sup gearbox. siap straw lagi untuk sedut lemaks dalam tulang tuh. customer situ memang ghamai. tang tu ada macam macammmmm jenis lauk pauk. kuih muih pun ader. pendek kata, kalu gi sana, tak tau nak pilih lauk apa. banyakkk sangat pilihannya.

kat mana tu? apa nama restoran tu?
haa... ni lah restorannya. Restoran Jaring terletak di Sunway Mentari, dekat ngan Sunway Lagoon. Dekat la jugak tu. Keluar restoran, ada pulak pakcik jual buah-buahan. haaa...makan buah pulak. he he

sup tulang tu derang bagi yg besau pasal expect kami ber-6 nak makan. padahal anak2 makan makanan lain. Jadi sup tu kami masih dapat bawak balik n jadikan lauk untuk makan malam pulak. besar ooo..gearbox tu. memang puas la makan. Harga yang besau tu RM28 sehidang. Harga sup tu saja tau. alaa...sekali sekala makan. bukannya selalu.

haa...tu citer ari Sabtu. tadi, kami gi sini pulak.
he he..makan durian kat depan kedai Perabot Cempaka kat Taman Cempaka. Arghhh..sakit perut la pulak ni hah. hu hu

Pelan strategik unit koko sudah selesai di karang beramai-ramai. Esok Gb boleh bawak pegi meeting. legaaa....esok print kertas pekse jugak. hu hu...legaaaa....perut je yg tak lege nih. adehhh

5 comments: