Tuesday, February 15, 2011

hilang

hilang lagi...

memacam la hilang dok tang ni. berapa kali dah mengalaminya.

dulu2, masa ada WCN, tak begerak kete tu pasal ada orang curik apa binatang ntah dalam kete tuh...kena la ganti..rege? mahai la kalau melibatkan benda2 yg boleh gerakkan kete ni kan...

peh tu, JAGUH, beberapa kali jugak ilang kaberator...sebijik je dah 600 hengget. beberapa kali ilang maknanya lebih 1000 hengget jugak terbang. WRD ilang sport rim nya. nat penutup lubang angin pun diameknya. Kalau kemek sana sini tu biasa la...calar sana, calar sini.

kalau manusia tak kejekan, cik SITI pulak buat keje. digigitnya wayar2 yang ada. tak ganti, tak bahayaa....jadi kena la jugak ganti. WKY kena gigit dah dulu. skrg menyerang WRD tapi dapat di bendung lagi buat masa ini. tanda2 serangan tu memang dah ada la..

hari ni, terbantut niat kami nak kuch kuch hota hei berdua2 ngan moto apabila turun jer tgk motor dah tak de. sekali sebijik motor diangkutnya.

ni la rintihan orang duk umah murah, tak de sekuriti bagaiii. pagar pun tak dek.

SEMANGAT YANG HILANG!

1 comments:

alfa juliet said...

mcm tu kena letak alrm..org lalu terus menyala lampu..bagi terkezut sikit..hehe....
azza baru buat entry berkaitan keychain nama akak


http://azhariahzuber.blogspot.com/2011/02/keychain-nama.html