Friday, November 26, 2010

aktiviti terbaru kami

ni dia aktiviti kami pada petang dan malam hari setakat ni. lokasi : sekitar lorong cantek 3, kat ngan umah mak.

malam ni anak2 sibuk ngajak naik beskal tapi ibu tak mo sebab sedang taksub main game n kebetulan pulak, bila ibu tukar fikiran, ujan pun turun. maka memang bebetul la tak leh naik beskal malam nih. huwaa huwaa huwaaa. aktiviti berneskal malam ni ditunda selepas subuh esok ya anak-anak. abang bila nak balik? abang sorang je tak de dalam rombongan berbeskal tuan Shah ni.

ni pulak kedai beskal tempat beskal kita orang dapatkan nasihat sakit demam dia. tempat ni jugak la tempat beskal wadi n ann berubat. betul tak an? he he

kuar jap. anak2 tak dapat beskal, nak meronda2 ngan kete ngabiskan minyak. ok..sambung nanti yg entak bila.

5 comments:

ann said...

betul laa tue . bagus2 aktiviti yg menyihatkan badan woooo

~ Ibu ZAAZ ~ said...

sihat badan tapi sakit tang ***** tuh. hu hu

ann said...

hhahaha biasa laaaaa. bila beli beskal

~ Ibu ZAAZ ~ said...

tu keje lakiku. tau2 dah beli. dia pandai la carik barang2 terpakai nih.

ann said...

Ok la boleh an pinjam nnti