Sunday, June 06, 2010

himpunan..

3 Jun ke Putrajaya untuk amek ni

umrah 2010-06-03 002

dengan si dia ini :

hari guru 2010-06-04 (120)

pekebenda tuh? ala…kotinjen Gym KL punya barang utk SUKMA daa..daku sekadar menyibuks sajer..he he

4 Jun sambutan hari guru..mujur ada anggota tentera yang boleh dikerah untuk hangkut hadiah2 naik ke atas umah ku yang melangit tinggi.

hari guru 2010-06-04 (20)hari guru 2010-06-04 (24)

sambutan kali ni tak berapa nak best la rasanya. cepat sangat abisnya. persembahan pun pendek-pendek belaka. masa tak cukup ek nak belatih, ngan exam lagiii…tak per ar. cikgu2 paham. sekolah kita orang ni tebalik sket. time ari guru, bebudak perform. time ari kanak2, kita orang cikgu2 plak perform. masa tu la cikgu2 jadi gila tak hengat. he he

sebabkan cepat sangat abisnya, kena la pulak masuk kelas pasal si ketua derjah, kejap2 datang mengadu domba itu ini. Ade2 aje la bebudak nih. gaduh laa, menangis laaaa….

masuk kelas, cikgu kununnya menyoal siasat bagai polis. tu prosidur jer..kang kata cikgu tak buat apa2 plak. alaa..bebudak. gaduh2 manja jer. sebelum bersurai, sempat lagi kami buat aktiviti yang ini :

hari guru 2010-06-04 (125)  hari guru 2010-06-04 (126)hari guru 2010-06-04 (130)

ha ha ha..biasa la..derang berebut2 nak memasukkan diri ke dalam gambar bersama2 dengan cikgu kesayangan ni hah. kui kui kui. bepeluk cium kita org sebelum balik n tak jumpa untuk 2 minggu ni.

“Pn. Rosliza, I want you to hug me”

meh meh…dah sorang nak n dapat, abisla pakat ramai2 nak cuba cium bau ashem ketiak cikgu. sure korang tak lupa cikgu sampai bila2 sebab bau ketiak cikgu dah korang bawak sama2 balik umah. keh keh keh

5 Jun, kami adik beradik ghamai2 ke siniumrah 2010-06-05 013

KLIA daa..buat hape? ngantor mak n ateh yang nak terbang selama 2 minggu untuk buat umrah. alhamdulillahh..terlaksana juga hasrat kami nak anta mak. susah payah nak n ateh berjualan untuk mencukupkan keperluan. tak per ar..berbaloi baloi. kat CBN tu hah, kuih mak udah terkenal dah.

gambar kat atas tu semua anak2 mak yang pompuan kecuali kak G je tak dek. kat bawah ni, lagi aksi2 kami menghabiskan masa menunggu time mak n ateh serta rombongan masuk ke balai berlepas. jenuh jugak la bergambar. 2 hari kita orang kat KLIA tuh, dari 5hb, sampai 6hb baru la kami keluar dari KLIA untuk balik ke rumah. he he. sampai kul 10 malam 5hb, mak n ateh masuk kat dalam, dalam pukul 12 lebeh. kapal terbang nak terbangnya kul 3 pagi. kita orang sampai umah dalam kul 2 pagi gitu.umrah 2010-06-05 032 umrah 2010-06-05 042

mana anak mak yang jantan tuh? gambar2 ngan dia dlm kamera yang lain2 tu rasanya. tunggu Cik La upload masuk FB.

umrah 2010-06-05 048

ini dia mak yang begitu teruja nak menuju ke rumah Allah itew.

ari ni, 6 Jun, kami menuju ke Sungai BESAR untuk makan nasi kenduri cikgu Dila Ting Ting Ting. Jauhnya perjalanan kami. Betolak lambat jadi sampainya pun lambat. dah nak sampai baru la perasan yg kenduri sampai pukul 3 jer. masa perasan tuh, dah nak dekat 3.30 dah. mesej n tepon pengantin tak  bejawab. mana pengantin nak bawak tepon ek masa nih.

sampai tu mmg dah selesai dah mejelis nya. mujur pengantin ada kat bawah khemah. sempat la jugak kami merasa nasik kenduri. TQ la cikgu Dila kerana melayan kami.

kenduri cikgu dila 2010-06-06 003 kenduri cikgu dila 2010-06-06 001 kenduri cikgu dila 2010-06-06 002

Moga bahagia dan gembira selamanya ya Cikgu Dila.

balik, sempat kita org snap ini :

kenduri cikgu dila 2010-06-06 004 dan ini kenduri cikgu dila 2010-06-06 005

masih banyak sinage yg guna ejaan salah nih. yg bendera tu pulak dekat ngan sebuah sekolah n PKG kat Tanjung Karang. Alamak…..tak de cikgu2 yangg perasan n tolong betulkan? ke mmg nak buat fesyen yang lain sket.

Terima kasih kepada Encik Sharidzan a.k.a sang suami kepadaku kerana sudi membawa kami ke kenduri yang jauh itew, serta membantu wang ringgitmu untuk bonda mentuamu yang nak buat Umrah tuh. Luv U.

3 comments:

cikgupj said...

waduuuuuh!....comel2 sumenya...(budak-budak tu...) hehe...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

tau tau semua comel...sedar diri..he he

sHi Ma said...

bukan senang nie, nk dpt cikgu yg sporting mcm puan ros kesygn kami nie...hehehe...