Saturday, July 11, 2009

Zhaim terseliuh

smlm-petang(10/07), balik dari amek budak2 kat taska, singgah umah mak. saja singgah pasal dah lama tak lepak2 umah mak. lagipun cik abangku tu balik lewat je sejak keje ngan ASU nih. Zhaim punya la aktif..lari sana, lari sini, tonggeng sana, tonggeng sini, lompat2 atas tilam makcik2nya tuh...lebih kurang kol...nak dekat2 kol 9 dah...nak balik dah, si Zhaim menangis lepas main ngan Alia atas tilam tuh. Akit....akit...katanya. pastu cakap ashu...ashuu.... nak susu la tu.

memandangkan umah mak takde stok susu Zhaim, maka aku perambat la semua anak2ku balik. cik abang pun dah on the way dah tuh. Sepanjang bawak kete n sampai kat umah, tangan sebelah si Zhaim tu kalo tesentuh je dia akan nangis. alamak...lain macam jer.

ayah sampai terus redah umah cik Nor. mujur dia ada.. Zhaim kaut juga. Kejang2 kaki dia menahan sakit..tapi bila kapak mak cik tu kena tempat sakit tu...meraung la kejap. he he.. layan gambar.

Masa ni kapak tu dah kena tempat sakit
Yang lawaknya...abis je mengurut, zhaim terus bangun pegi tengok fish. dah tak sakit dah.tangan tu la tu yang sakit tuu......ibu n ayah pun legaaa...alhamdulillahhh

2 comments:

Asiah Yacob said...

yuhuuu..mcm kenal je baju warna pepel tuh..padanla carik x jumpa2 huhu....

~ Ibu ZAAZ ~ said...

oi oi...baru je jemaat pinjam dah carik. ape dah tak dek baju lain dah dalam lemari ko tuh?