Wednesday, July 29, 2009

rabu 29 Julai 2009

ari ni...dapat ni
sempena ari jadiku yang dah lepas tuh, dari anak-anak muridku yang selalu kena marah..ahaks. kalau harap belii sendiri, tak de la. takat beli yang 3 bijik tu je...itu pun bekira n berebut ngan anak2...mana cukuppp..he he

ari ni...siapkan niuntuk pertandingan public speaking esok. jadi tuan rumah lagi daa..

tengah hari tadi..
dapat slip PTK. Aduss...sudahkah daku bersedia? tak de la kalo bz manjang cenggini.

petang tadi...
bersama-sama cikgu2 lain siapkan skirting untuk meja n pentas. haa..citer lawak cikgu2 praktikal ...biar la. malas nak citer. orang cakap lain, dia buat lain. last2 sendiri bengang. wa ka ka ka ka. Lawak kan ann?

malam ni...hasilkan ni
untuk kelas seni esok..juga alia nak kena anto keje dia esok. ladybird untuk kelas seni n doraemon untuk anto. dua2 dibuat dari pinggan pakai buang tuh..ade ke kelas seni esok ni memandangkan cikgu sibuk n buat2 menyibuk keje kat white hall esok. tengok keadaan la ya anak2..tak pun cikgu suruh la sesape yang ganti tuh tunjuk ajar...tu pun kalo cikgu tu cepat belajar..

ngantuks dan letih..nak tido tapi banyaknya keje lagii...arghh...keje memang tak abis2 kan? kan? kan?

1 comments:

hajarus said...

ala cantiknyer doraemon ngan ladybird tu... tomey sangat... kreatif la....