Sunday, July 12, 2009

aku melakukan kesalahannn

he he...sedar tak sedar, sudah masuk minggu ketiga den bawak kete yang cukai jalannya mati. masa bawak tak ingat pun benda tu dah mati. tau tapi masih dalam proses. nyonya yang handle tu masuk sepital la pulak pasal kena ragut...so apeknya tengah settlekan. ade ke polis tengah baca? korang jangan buat laporan tau..ahaks. he he.

5 comments:

ninie said...

la kak gamble nye.... dah 3 mgu tu..hehehehe...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

nak buat cam mana dik...tawakkal je la. dah la masuk bandar...ha ha

Shida said...

baik puan settlekan cepat..polis or jpj leh settle tapi kalo jd aper2,nayer jer takder insuran..huhu

~ Ibu ZAAZ ~ said...

tengah tunggu la ni shida...masih menanti...dah dalam proses..bukannya tak buat langsungg. hu hu

hajarus said...

mujur la akak sedar sebelum kene saman... hehehe...