Thursday, June 11, 2009

siap tanda paper exam


alhamdulillah...kertas2 pekse yang tetangguh2 nak tanda tu akhirnya siap. kalau rajin, lama dah siap tuu...bukannya susah nak tanda paper math.

macam mana result? lom buat statistik lagi. tapi nampaknya 3D semua lulus ( C hingga A la kan). Abbygail sorang je dapat 100%. terrer la itu budak. yang 99% ada 2- Arisya Amalin N Zeynah. Secara keseluruhannya, 19 orang dapat A dalam 3D termasuklah Qaisara.

3Z - 8 orang merah tapi ok la...markah nak dekat C dah semuanya. Tak de yang dapat A. 3Z ni tak leh nak buat statistik lagi pasal 2 orang tak isi nama kat borang OMR. apsal la tak isi nama ek?

3N-11 orang je lulus dengan 2 orang dapat B. Hmm, Selvi, u have to do something la ek.

lepas ni ada benda lagi nak tanda...bukan kertas pekse laaa

1 comments:

~Yours Truly~ said...

ishk...awat la tak dpaat 100 yek si Q ni..emmm..letih mak nya nak buat...cam ne yek? cikgu...i need ur help la on how to handle this..SOS!