Sunday, May 10, 2009

Ke Hutan Lipur Lentang

Tanpa perancangan yang rapi, semalam-9 Mei 2009 kami semua ke Hutan Lipur Lentang. Berkelah la kononnya. Bekalnya..burger McD. He he...biasa la kan...orang ada kupon McD. Saja je la...bawak budak-budak sambil mengimbau kenangan masa sekolah menengah camping kat situ. Masa tu mak tak bagi pegi...tapi sebab free, beria-ria aku nak join. Bukan senang...satu sekolah 4 orang je wakil. Siap pinjam seluar ngann baju besprenku-si Hanie lagi..aku mana ada seluau panjang masa tu...ni dah lepas u baru merasa pakai seluau panjang sendirik. Kalo tak, baju kurung je la akuu.. he he. Sronok gak mengimbau-imbau ni.

Ni gambar ngan group..dapat best presentation. Teka...yang mana satu i? he he

Kali ni, ibu ngan ayah, Aiesya n Zhaim tak mandi. Ibu ngan ayah tak bawak baju...si Aiesya tu penakut...nampak semut pun takut, nampak pencakar air pun takut...last-last tak mandi. Zhaim.....sejuk gaknya air tu...tak mo duduk dalam air. Tapi kalo ibu terjun sekali, dia sah tak mo naikkk.

3 comments:

~Yours Truly~ said...

wahhhh...mmg semangat HIJAU betul2 membara yek cikgu :-)...siap pi berkelah di hutan lipur lentang lagi tuuu dan pakai baju ijaou..sonoknya...bebdk sonok plus maknya pun sonok...bagus2...

~ RoSLizA ~ said...

dah beli..kena la pakaii...

tak berapa sronok pasal tak leh terjun. lagipun panass...tak nyaman macam biasa.

sharidzan said...

nnti gi sg kat blakang zoo.....sejuk skit