Sunday, May 10, 2009

Hari Ibu

3 comments
SELAMAT HARI IBU kepada semua IBU yang membaca. Haa...tu pasal la suh anak2ku panggil ibu...pasal semua berkaitan ibu. Kalo panggil mama, tak de hari mama. Dalam sajak, lagu, karangan....hampir semua guna perkataan ibu. He he...jangan maree...

SMS masuk seawal pagi lagi...first ucapan dr Haslina. Cikgu Haslina. Anak-anak bagi apa? ni hah..


Satu dari Alia n the other one from Aiesya

Toce-toce. Kakak Alia tanya ibu nak hadiah apa...memula ibu yang saja nak nyakat anaknya ini mintak...

1) Gelang emas
2) Rantai emas

Kakak kata..."alaa...jangan la mintak yang kakak tak mampu". he he
pastu ibu cakap,..ibu tak nak hadiah(pasal tau kakak bukan boleh belikan ibu hadiah pun...duit bukannya ada). Ibu nak kakak dapat no 1 bila pekse. Boleh?-ibu tanya

Kakak : Diam. Hmm....tak mampu jugak ke? Pastu ibu pun membebel ditambah ngan ayah punya bebelan. Tak pasal abang pun kena sama. Haa..ayah kalo dah membebel lagi dasyat...ibu kejap jer.

Ayah bagi apa? Tok sah harap laa...ayah tu memang tak berapa prihatin...tak kira la hari apa pun. Dah biasa dah.

3 comments: