Sunday, May 10, 2009

Hari Ibu

SELAMAT HARI IBU kepada semua IBU yang membaca. Haa...tu pasal la suh anak2ku panggil ibu...pasal semua berkaitan ibu. Kalo panggil mama, tak de hari mama. Dalam sajak, lagu, karangan....hampir semua guna perkataan ibu. He he...jangan maree...

SMS masuk seawal pagi lagi...first ucapan dr Haslina. Cikgu Haslina. Anak-anak bagi apa? ni hah..


Satu dari Alia n the other one from Aiesya

Toce-toce. Kakak Alia tanya ibu nak hadiah apa...memula ibu yang saja nak nyakat anaknya ini mintak...

1) Gelang emas
2) Rantai emas

Kakak kata..."alaa...jangan la mintak yang kakak tak mampu". he he
pastu ibu cakap,..ibu tak nak hadiah(pasal tau kakak bukan boleh belikan ibu hadiah pun...duit bukannya ada). Ibu nak kakak dapat no 1 bila pekse. Boleh?-ibu tanya

Kakak : Diam. Hmm....tak mampu jugak ke? Pastu ibu pun membebel ditambah ngan ayah punya bebelan. Tak pasal abang pun kena sama. Haa..ayah kalo dah membebel lagi dasyat...ibu kejap jer.

Ayah bagi apa? Tok sah harap laa...ayah tu memang tak berapa prihatin...tak kira la hari apa pun. Dah biasa dah.

3 comments:

hairieusoff said...

heheheh...bapa2 punya bebelan pun hebat per..hhee

sharidzan said...

aik...dah bg PDA phone pun kata tak bagi apa2x...tak bleh jadik nih.....

Convent (1) Bukit Nanas, Kuala Lumpur said...

ek eleh...tu bukan sempena hari ibu.. haaa...ngelatttt