Saturday, May 09, 2009

KARAOKE

Tanpa dirancang,maksudnya tak de la rancang bebetul..... kami berenam ( plus 2 orang budak-alia n aniq) ke JJ AU2 untuk berkaraoke. Baju kurung pun baju kurung la kan...si aini siap jubah lagi...He he.....2.30 baru masuk kat dalam kotak tu pasal proses tunggu menunggu, solat, minum n soping. 2 jam berkaraoke...rege..RM12 sorang plus lunch. Sambil makan, melalak. wa ha ha ha..best gak sesekali melepaskan tension. Yang sakit tekak pun tak kisah...ala...bukannya nak masuk pertandingan. Suke-suke je kan.

Haa lepas ni nak SPA pulak. ahaks..

11 comments:

Anonymous said...

gembiranya tgk..

Anonymous said...

banyak masa dgn kawan2 , mana lagi kawan2 yang lain? itu semua best friend ka???

~ RoSLizA ~ said...

ni sape ni tak de nama ni? kat atas tu dah suruh intoduce yourself dah...

semua tu kawan yang bercitarasa sama. kawan makan dan jalan-jalan bersama. he he...ada lagi...tapi ramai yang ada komitmen lain. kalau nak ramai nak kena bagi notis awal dan lekat kat notis board. tu pun tak tentu jadi.

tu tak dirancang so mana yang ada je la dan mana yang boleh je la. he he

~Yours Truly~ said...

wahhhh...sonoknya...mesti semua sonok sebab dapat "menyumbang" sore masing2...hehehe..pas ni apply masuk AF8 okkkkk...

Anonymous said...

maaf tak kenalkan diri rasa tak perlu kenal kot.

Anonymous said...

oo itu semua kawan baik n yg sporting laaa yaa cikgu. ooo itu je ler kawan baik cikgu yang selalu bersama2 ??? nampak seronok benar!!! moga gumbira senantiasa

~ RoSLizA ~ said...

tak...ramai lagi kawan-kawannya tapi sebab benda tak rancang...tu je yang dapat pegi.

kalau rancang, ramai lagi yang pegi. tapi tu la...kalau rancang, selalunya tak jadik.

MamaMia said...

HAlo....mamamaia dah masuk dah...hah..hah..ha...sapa tak kenai...?? Lu pk la sendiri!!Jgn la jeles..meh ler join kitorang..ini geng belasah jer..semua jd tanpa dirancang sebulan sebelum..5 minit punya plan jer..tak main la timetable nie..ihik..(psst..ada duit semua jadi, takde duit pn hentam jer..kengkawan kn ramai)

MamaMia said...

Masa di Sek Lama terkenal ngan gelaran 6 Jahanam! Tingin pulak nk cipta group sendiri..ada cadangan?? Ihik..

~ RoSLizA ~ said...

udah-udah la tu mama ooii...geng2 tu... budak2 jah..kita yang dah jadi mak budak ni...nyah rasa tak sesauii laaa.

mama..kalo tak de duit, carik kengkawan yang ada duit. kah kah kah kah.

MamaMia said...

YEala...nyah paham..bebudak jer yg suka geng2 nie..yg nyah maksudkan nie geng ntah aper aper jer...asal ok jer..on,ok jer on..kan senang gitu..tak stress..