Sunday, May 24, 2009

Hadiah Hari Guru

Hari ni keluar lagi carik hadiah hari guru untuk cikgu2 kakak n abang. Alamak...lupa la pulak cikgu Aiesya. Tak cukup lagi tu..ingat nak beli yang sama tapi tak boleh la pulak..hu hu. Cik abang dok Q pasal harga n pasal bagi semua cikgu. Dia kata kalo dia bagi kat sorang cikgu jer...haa...itu dia. Sian la cikgu2 yang tak de kelas kan..(Hakak pun tergolong dalam golongan cikgu tak de kelas...Low class...wa ka ka ka ka ka). Yang penting, my money my choice.

Payah juga la nak carik barang untuk cikgu2 ni pasal hakak kan cikgu jugak. Macam tau juga la apa yang patut n apa yang tak patut tu.

0 comments: