Friday, April 03, 2009

Cerita terkumpul

4 comments
Bz giler lately. Abis satu kerja...tambah lagi satu kerja. itu biasa la kann. Blog sendiri pun tak sempat nak touch up.
Bulan ni rezeki bertambah dengan ceramic. Pendapatan semakin meningkat. Alhamdulillah dan cecah 3k. Hari selasa lepas, gi redeem voucer giant bernilai RM5 ratus. Cik abang yang teruja nak dapat voucer tu so dia la gi redeem. ha ha. malam tu terus gi Giant beli barang-barang.

Duit kali ni guna sket untuk beli langsir baru yang sale kat Sogo 2 hari lepas. Masa tu tengah 'Happy Hour'...kononnya murah. he he

Semalam gi makan ngan kak ita kat KLCC. Apa ntah nama kedai Arab tu...mahal je lebih..tak sedap!. Lain kali kita gi makan kat "Penang" tu ya kak ita. Giliran Za pulakkk...
Hari ni 3 April, kakak Alia gi kem. Teringat-ingat kat kakak. Balik rumah kakak tak de...biasanya kakak yang buat susu adik.
Petang tadi gi cuci longkang kat Times Square. Hmm...sronok. lama tak main..tapi biasa la. aku la antara orang yang dapat nombor belakang-belakang, walaupun bukan yang paling belakang. he he..lepas ni nak gi karaoke plak ngan derang.

4 comments: