Friday, February 06, 2009

Rumah dipecah masuk

Dipecah masuk pada 5 Februari 2009, semasa ketiadaan kami di rumah. Mujur la jugak. takut gak kalau kita orang ada pastu dia pecah masuk.
apa yang ilang?

1. laptop ( hwaaa...dah tak leh tenet dah )
2. handphone abang n kakak ( alaa...kalo jual pun tak tau la laku ke dak)
3. duit makan budak2 kat sekolah.

yang lain2 tak tengok bebetul lagi. pencuri a.k.a perompak ni masuk bilik utama je. tak usik langsung barang2 kat bilik lain mahupun ruang tamu. apa la agaknya yang dia nak? hu hu...

4 comments:

BaiDuRi said...

LIzaa!!!Siannya...Shimahkan, masa pegi rmh liza nak cakap dah tau sesuatu psl ni, tapi tercerita hal lain, lupa lak pastu..Shimah nak tanya, liza tukar tak kunci rmh lepas bibik keluar rmh tu??

Dah report polis??

~Yours Truly~ said...

Ishk bahaya tu cikgu...dah buat report ke lum? hati2 pas ti..make sure tukat mangga rumah...

insan said...

salam kak, hopefully sekrg ni semuanya bertambah baik....
sian kat kak...
sabar yer

~ RoSLizA ~ said...

orang bawah dah nak pasang gril kat tangga naik tu so semua selamat la kot.

kuberserah pasaNya.