Friday, February 06, 2009

Rumah dipecah masuk

4 comments
Dipecah masuk pada 5 Februari 2009, semasa ketiadaan kami di rumah. Mujur la jugak. takut gak kalau kita orang ada pastu dia pecah masuk.
apa yang ilang?

1. laptop ( hwaaa...dah tak leh tenet dah )
2. handphone abang n kakak ( alaa...kalo jual pun tak tau la laku ke dak)
3. duit makan budak2 kat sekolah.

yang lain2 tak tengok bebetul lagi. pencuri a.k.a perompak ni masuk bilik utama je. tak usik langsung barang2 kat bilik lain mahupun ruang tamu. apa la agaknya yang dia nak? hu hu...

4 comments: