Wednesday, February 18, 2009

Kegumbiraan berganda-ganda

Hari ni banyak yang menggembirakan.

1. My greenie girls dapat golds la ari ni. n more greenie girls mara ke final stage. I am so happy n happy n happy n happy....dah lama ketandusan emas. Tq girls. I'm so proud of u alls. Tomorrow hope ada tambahan gold medals.

One of the Greenie team which won gold medal today.

My Juara Jalan kaki...Go Tasya...

2. My hubby tak jadik pegi luar negara next month. Best!! tak de la susah handle bebudak sengsorang.


3. Bibik baru dah dapat tapi...ingat nak bagi kat Kak Zura la. Sian pulak dia...urgent dia tu. Kami ni tak berapa la urgent. Dah kembali selesa without maid actually. Hmm...what say you my dear hubby?


4. Nak dapat downline baru lagiiii...


Ada gak yang merisaukan dan menyedihkan tapi ...tak leh citer tang ni pasal tak sesuai ngan tajuk. He he.


Petang tadi, balik dari sekolah terus menuju ke sebuah taman near by untuk train kakak lontar peluru. Beria betul ibu ek? Kalo kakak menang....ibu belikan....he he he....rasuah.



Ini lah dia gaya anakandaku...bagi menang ya kakak!

3 comments:

~Yours Truly~ said...

amboi semangat juang yg sgt tinggi..syabas! caiyooo laaa...siap train anak kat umah tu...usaha tangga kejayaan...

ann said...

ai dah dapat bibik lagi kier ? ingat dah tak nak pakai ..... ok laa moga gembira dgn umah hijau

ann said...

saje nak tanya ok ker buat ceramic tue??? tanya jer... n apa yg sedih n merisaukan kann tue .. he he x leh kongsi ker???