Wednesday, October 22, 2008

Kun Fa Ya Kun

2 comments
semalam 2 kali hampir nak kena

hari ni...kena dah. mujur abang botak tu kata tak pe..saya tak kisah pasal ni kete kerajaan. Bukan kena banyak pun. Ada guris2 manja je kat bumper perdana tu. kete kita tak sakit apa-apa. alhamdulillah..

________________________________________________________
salah siapa?

kalau sebelum mengundur dah tengok kiri, kanan, depan, belakang, tetiba masa mengundur sensor berbunyi. Rupa-rupanya motor melintas. pastu si penunggang tengok2 kat kita. Kita dah tengok keliling dah kan...bukannya saja nak langgar orang. Yang ko tu dah tau kete tengah mengundur, lalu jugak saper suruh?

ni dah banyak kali kena dah ni. Sabo...sabo...

2 comments: