Tuesday, October 28, 2008

Bersenam di pagi Ahad

Alhamdulillah, setelah sekian lama meninggalkan aktiviti ini, hari Ahad lepas, kami berpeluang ke taman rekreasi yang terletak bersebelahan dengan Masjid Pandan Indah. Best la dapat keluarkan peluh walaupun tak banyak pasal nak kena kejar si Zhaim yang dah mula bejalan. he he



Ayah ngan budak2 sempat la joging, pusing taman. ibu ngan adik kat tempat tu la jugak. Banyak juga alat senaman kat situ. Nanti nak cuba taman yang dekat Shamelin tu pulak. Yang pentingnya,..walau kemana kami pegi, posingtetap posing. he he

1 comments:

izyan said...

mmg betol lah cikgu ckp...kemane je cikgu pegi mesti posing...