HOLIDAY

Tuesday, February 20, 2018

Nasik Lemak Saleha Sri Rampai

Setelah berjanji kami menuju ke sini.

No. 8, Jalan Seri Rejang 5, Pusat Perindustrian Sri Rampai 
Kuala Lumpur, Malaysia 53300

  Selalunya kami ke Kg. Pandan jer sebab dalam kawasan. tak yah merempuh jem bagai. ni sebab saleha Kg. Pandan dan tutup, n kami nak makan cucuq dia yg mabeles tu, maka kami cekalkan hati ke sana.


Kedainya nampak besar dari luar tp tak la besar mana. We prefer yg di kg. pandan n katanya akan dibuka kembali di kg.pandan tp lokasi yang berlainan. As long as  kat Kg. Pandan, ok la.

Menu ? hmm..hampa. ingatkan ada cucuq tu. x der la pulak. Roti jala ada tp x order la pulak td. Ada western n sate tapi tak siap lg td. malam kot baru ready,
 Adik2 yang keje di Kg. Pandan tu pun x de. Kalau tak Srihani dah senang. air order sebut macam biasa dik. dia tau la nak buat air apa.

Rasa masih sama tp harga agak up la tang ni. Kena bayar harga bangunan kan. sure la hg kena up. itu kami faham. Sini ada ketupat yang tak ada di Kg. Pandan. Makan dengan rendang ayam or daging dia...best. Tp pulut kuning agak kering. Dah lama dok kat dalam dulang tu kot. Customer tak ramai hr ni. Rasa macam tak strategik la situ dengan parking yang terhad.


tu ketupat pulut dengan rendang ayam

selfie sblm yang lain2 sampai. 

with kak leha. 

we decided this is the first n last sini. kami tunggu cawangan kg. pandan bukak n kami akan serbu.

ni keluar saleha n masuk sini pulak makan durian. haha. besarnya perut kami. 

3 biji RM50. Tq Pn Sri. Laju je mambayau.
selsai kami kerjakan. Tak berapa la sangat. nak berapa kena amek yg mahai la kan.


gembira jer kan dapat jumpa, kenyang perut n dapat begambar.

dah kenyang, balik. ngantuk la pulak. esok dah kerja. huhu

No comments:

HUNGGA-HUNGGA IPOH PART 2

Lokasi kedua, setelah Aloya menasihatkan untuk terus berjumpa di tempat kenduri (elok sangat la sbb lapau dah), maka perjalanan diteruskan k...