Monday, April 09, 2012

kini kembali

wahhh... kunun la tu kembali. malas nak hapdet campur ngan bz. he he

actually tengah siapkan tempahan orang.

antara yg telah disiapkan :
he he....jumpa gambar ni pulak. gambar2 craft blom combine rupanya. ha ha ha. sesambil combine tu, citer pasal gambar ni. haaaa....bukan senang nak dapat gambar baby gelak cenggitu. nasib la kan dapat snap. kui kui kui. Naufal already 5 month 1 day today. sigh! cepatnya masa berlalu.



ni order kengkawan kakak alia. ada lg 11 ordet yg baru siap dah bayor....jenuh la ibu nak ngadap wei. yg pink bawah sekali tu si kakak aiesya punya cerita. 

alkisah pada suatu hari, kawan dia sudah bagi hadiah daaa kat dia n siap pesan suruh balas. ibu la jadi  magsanya. bila dah buat, ada pulak yg lain nak menempah. eeiiii...takut la pulak nak terima pasainya bebudak kecik. sat g mak pak depa maghah. tak pasai jer cikgu kena attack.

ni tempahan cikgu haslina untuknya n anak2nya. 
syafirah yg bawah tu kakak aiesya punya kawan yang punya.
 ni tempahan cikgu ida, kawan adikku laila. yg atas ni yg dah siap. angry birds yg bawah ni, in progress. semua tu keychain ya tuan puan. gitar, strawberries n cakes.
menghitung hari nak siapkan ni. 

menunggu lepas ni ePPDA yg tak tau la siap ke tidak, kertas exam, sajak.....bla bla bla. 
malas nak senaraikan. tensen jadinya. owh miss low...balik la copek.

1 comments:

Azhariah Zuber said...

wah kencang biz