Tuesday, March 06, 2012

keychain lg

ini post yg ke 500 di blog ini.

nak citer pasal keychain yg dah disiapkan sikit2 atas tempahan yg sikit2 oleh kengkawan alia.



abis pasal keychain. ada 3 lg tengah siapkan n baru jer terima tempahan untuk bulan 4. ho ho...mampukah aku menyiapkannya? nak seribu daya ek!

ai menang peraduan tayang baju menyusu. niatnya saja2 masuk. tak de pun rasa boleh menang tapii...ha ha...menang pulak. no 1 lagik. yg bestnya, hadiahnya apa pun tak tau. saja memeriahkan ruangan tu pasal sian kat tuan umah kalau tak ghamai masuk. he he...rezekiku dan baby.
nite. minggu depan cutiiii...yeay! yeay!

0 comments: