Thursday, February 23, 2012

sekarang....

.....dah 13 hari bekerja. hmm...letih rasanya. tak macam selalu. tak secergas dulu. hmm...ter lah...dah tuaaa.

....Naufal dah 3 bulan++. he he...masih belum cucuk 3 bulan. yang 2 bulan ari tu sibuk kata tertangguh, rupanya tak perlu. dah amek masa dia satu bulan. kui kui...kecoh

naufal tengah geram..tak dapat makan tali baju ibu tuu...he he

ni Naufal kena dera ngan Ateh dia.
Niatnya nak potong kuku...ngan isi2 dipotongnya. hu hu

.......tengah siapkan senarai kehadiran aktiviti koku sesambil ngenjut naufal. aper la...dah bulan 2 masih tak de lagi  senarai...mana tak nya. bebudak sesuka ati tukar sana tukar sini. bila sort balik, dah tak seimbang dah bilangan. susah betul nak buat keje betul.  .....yg masih belum siap, soklan pekse. naper ntah payah sungguh nak buat soklan tahun 3 kali ni. ni semua pasal aiesya....he he

.....tengah pikir...adik saya yang sorang tu masih lagi emo ke? adoi....dah banyak kali kena sebelum ni. tak mo kena lagi. kalau kena lagi, aku tukar sekolah. 

ok. sambung keje.

0 comments: