Tuesday, January 17, 2012

belum

belum apa?

he he...macam yg pn. Shimah dalam blognya LaMaN BaiDuRi kate, kalo henjet kat swasta, mula la nak telepas-telepas tarikh kan?

si kecik ni pun sama la. dari satu sabtu ke satu sabtu bertangguh. patutnya 8hb dah setel, ni dah 17hb blom lagi setel. setel ke 21hb ni? la la la la la....ada jemputan birthday party kat putrajaya pulak 21hb ni. hmmm....kita tengok jer la nanti.

** boleh tak kalu kata, hanya abang zharif sorang setel cucukannya. yg lain terlepas-telepas sampai skrg tak setel. boleh? boleh? hu hu hu hu hu hu

1 comments:

BaiDuRi said...

pegi henjet ceppaaatttt!!! Nak kene Ibu Naufal nih!