HOLIDAY

Sunday, October 02, 2011

petua ilangkan batuk


sedang mencari2 sesuatu, saya terjumpa ini :
Minggu lepas cuaca kejap panas dan kering.Tekak saya rasa gatal dan terbatuk-batuk. Malas rasanya nak pergi klinik dan menunggu giliran.Sahabat lama saya bagi tau cara mudah nak cepat baik tanpa perlu ke klinik. Nak tau macammana? Senang aje dan Alhamdulillah saya buat 4 kali sehari, hilang dah batuk saya.senangnya..
Caranya mudah aje..ambil air masak , baca bismillah 21 kali dan baca surah alfatihah selepas tu. Dan minum ( sambil tu berdoa la ye semuga cepat sembuh ). Tak sampai 2 hari batuk saya dah elok.Mujarabnya.Hanya ayat AlQuran saje :)
So sesiapa yang sedang batuk boleh cuba cara yang saya amalkan beberapa hari lepas.Boleh jimat duit klinik juga tau …

1 comment:

Iela Fazielah said...

emm good petua.... ayat quran mmg peyembuh segala penyakit

HUNGGA-HUNGGA IPOH PART 2

Lokasi kedua, setelah Aloya menasihatkan untuk terus berjumpa di tempat kenduri (elok sangat la sbb lapau dah), maka perjalanan diteruskan k...