Wednesday, September 28, 2011

berita

ibu dok tecongok tunggu berita rtm tv1 nak tengok kakak muncul kat tv. derang kata kuar berita malam ni. tak pasal2 buang tebiat tengok tv1 malam ni. ha ha ha....tak penah2 tengok berita tv1. sampai kesudah tak muncul2 kakak yang baru je menang pertandingan choral speaking peringkat kebangsaan anjuran petronas. kakak dapat best conductor jugak. tu yang kena interview tuh. bukan salah sesiapa pun. tak dek pun orang yg interview tu kata masuk tv malam ni. ha ha ha...semua buat andaian. Tahniah la kakak ya. kat Penang nanti harap dapat lagi award yang sama. yang kat penang ni peringkat kebangsaan anjuran KPM pulak. bravo.

Terima kasih kat Cikgu Lehan yang tolong mengubat anakanda saya yang kelelahan malam semalam. Terima kasih daun keladi, kat Penang nanti, tolong tengok-tengokkan lagi. kak za kompem orang tak mo bawak. sah nyusahkan orang jer nanti. he he

0 comments: