Monday, May 23, 2011

tahun ini

tahun ni, inilah hadiah2 yg saya dapat sempena hr guru.ini t-shirt bdk2 pengawas bg. kertas tu ialah tiket melancong ke perth selama 3mlm 4 hari. atau kalu x mo pegi, boleh dpt rm1000. hakak x leh nak pegi rasanya. kesuntukan masa untuk terbang sana sini.
hadiah2 lain. mug banyakk macam biasa. frame gambar pun banyak. selendang pun ada beberapa helai..hmm..alahai...cikgu tak pakai selendang la. sudahnya, abis dikebas adikku. tak per..asalkan pakai. buku resepi pun ader gak. ha ha...mentang la cikgu ko ni malas masak. perli la tuh..tahun ni byk dapat marker pen n juga coklatt. makin gemuks la cikgumu ini. kui kui

ini bukan nak tayang hadiah ......sebabnya tau bukannya ghamai pun yg baca. cuma utk reference masa2 depan. untuk dikenang2 semula. tu ajer.

hmm...bebudak dah mula pekse. yeay! minggu depan coti walaupun bukannya coti bebetul pasal kakak ada kelas tambahan n minggu kedua ada latihan gymnaestrada plak. hu hu hu

5 comments:

CeqGu said...

bestnyee dapat banyak hadiah...anis ni cikgu pen khas...memang jarang nak dapat hadiah...kekadang tu menitik air liur tengok cikgu2 aliran perdana kendong hadiah berguni2 hehe

Anonymous said...

tadi kata x dpt percutian itu. manyak tipu ya

hajarus said...

banyaknyer akak dpt hadiah... best2...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

cikgu anis : jangan dikira banyakknya hadiah...kira banyakknya pahala yy kita dapar. insyaallah kalau kita ikhlas, lagi berganda-ganda hadiah ALLAh bagi. kan?

Cikgu Ann: tak mo la ngaku depan org. kita tak ngajar..apsal tetiap taun dapat? kang orang mushkil pulak. ada skandal ka?

Hajar : aaa...banyak sampai tak tau nak simpan kat mana.

ann said...

an yg ngajar pun asyik kena kata ada skandal