Friday, September 03, 2010

brooch anyone?

ni dihasilkan semalam...malam tadi dan pagi tadi tambah 2 kuntum lagi.
dibuat untuk cikgu2 yang bagi tazkirah Ramadhan kat sekolah.
sebenarnya nak kena belikan hadiah,
tapi dengan buget yang ciput,
hmm..tu je la yang akakk bagi.

nak kena bagi 5 orang, buatnya ada la lebeh sket..
hmm..alamak....ade orang marah la tak dapattt..

mintak maap la ya. bukan nak buat untuk semua walaupun ada niat nak buat untuk semua..lain kali la ya. hakak penat. dapat memenuhkan hajat ustazah Bariah tu pun dah kira sangat bertuah rasanya.

yang ni pulak baru buat tadi sebaik saja sampai umah dari sekolah.
owh bestnya ari ni last day sekolah. cuti panjang tapi...

nak kena siapkan buku adab daaa..
n jaga pekse upsr plak lepas tu
n bz ngan persembahan kat OCM plak nanti.

candy time yg pertama ku join tak melayakkan diriku
untuk bergelar si bertuah.
tak per..ingat senang nak barang free? he he

gambar terakhir sebelum cuti raya.
diambil pagi tadi masa sesi bagi bagi hadiah. kebetulan kami pakai tudung yang sama.
he he...tak janji pun kann?

tu ann dah pakai brooch yang dibuat olehku khas untuknya.
ok ann? suka?

3 comments:

ann said...

mestilaaa suka terkejut sampai semua tanya janji ker laa hahah. bunga tue comel bangat hasil tanga kak za memang lawo mcm tuannya laaaa

ann said...

cepat dia updtae blog hhe tue bunga baru ker yg mcm matahari tue

~ Ibu ZAAZ ~ said...

nak kena cikgu lehan nih..dah tulih dah dlm blog tu kata bunga matahari tuh baru buat balik sekolah tak di. dia tanya lagii. tu tengok gambar je la tuh. bacanya dok pung.

ann...tudung aann, yg org bagi tuu, lupa nak bagiii.