Monday, June 14, 2010

Day 3-Night activity

tak de gi mana pun. lepas makan, siapa ntah cadang nak gi tengok Helang.so kami pun pegi la tengok encik Helang yang tak begerak2 tuh. Besar sungguh encik helang itew. 

kami makan malam kat sebuah restoran yang tak sempat ibu nak snap namanya. makanannya tak la berapa nak sedap. ehehe.. zhaim, ayah cik n ayah sempat lagi main lawan2 ultraman syiak. peh tu la baru gi tengoh helang.

day 3 night activity 2010-06-10 046

lihat lah aksi-aksi mereka yang kelaparan menunggu makanan tiba. poyo jer memasing.

day 3 night activity 2010-06-10 048 

tiba kat dataran helang, zhaim dah tido n tak bangun2. nanti zhaim besar, baca n3 ni, haa..musti rasa rugi. ye ke rasa gitu nanti? apa-apa la. moh tgk encik helang.

day 3 night activity 2010-06-10 058 day 3 night activity 2010-06-10 064 day 3 night activity 2010-06-10 061 day 3 night activity 2010-06-10 070 day 3 night activity 2010-06-10 068

tu jer..peh tu kami pun balik membongkangkan diri kat rumah Pak Hamid. sekian.

2 comments:

♥Azie♥ said...

WAH BESTNYER

sonata anak kancil said...

bestnya! kali terakhir pergi tahun 2007 / 2006....lama lah tu tak pergi ke Langkawi...masa belum mengizinkan nak ke sana lagi