Tuesday, May 18, 2010

bila?

6 comments
bila nak selesai?
banyak keje pending nih.

semalam seharian mengerjakan ini
V
V
V
aper ar kan,
udah nak masuk setetngah tahun baru nak buat benda nih,
n tanda buku yg belambaks.
ha ha

ucapan ari guru bertalu2 masuk semalam.
yg dapat balas, cuma kat fb jer.
yg kat tepon balas ringkas jer.
bz ngadap benda tuh n at the same time,
main game n tanda buku n marah2 anak. he he

n dapat juga mesej dari parent
yg sikit lagi katanya nak masuk ijn
pasal ingat banyak benda lagi cikgu ni tak ajor
untuk masuk exam.
pasal apa? pasal anak dia tak dengo dengo
cikgu dia bagi tau masuk aper dalam exam.
balik bg tau lain kat mak dia.
mak pulak terlampau pecayer kat anak.
mujur gak la pandai sms cikgu.
tapi nampak banyak salah cikgu la kan.
cikgu dok pulun habiskan silibus laa...
cikgu itu..cikgu ini.
cikgu tak bagi basic yang solid masa ngajar...
bla bla bla...
tak mo gaduh, just jawab ... ok, noted.

haa...meh la jadi cikgu barang sehari dua.
meh la....meh la.
cikgu macam saya ni n mcm cikgu2 lain yang mcm saya,
kejenya bukan masa kat sekolah jer.
boleh dikatakan, 24 jam buat keje2 sekolah, tolak masa tido la kan.
tu pun tido tak berapa cukup jam.

best part, ngajar anak orang,
anak sendiri tak sempat nak duduk n ajar pun.
sian anak2 ku.

arghh....banyak lagi keje yang tak siap niiiiii.
skrg ni, masa cepat betul berlalu ek?

puhhhh...jgn la ko datang menjenguk cecepat.
biar la selesai keje2 yg tak tau mana satu nak buat dulu tuh.

anyway,
SELAMAT HARI GURU
untuk semua guru yang bebetul komited dengan jawatan gurunya.
moga balasan di sana, menantimu.

6 comments: