Saturday, November 21, 2009

cerita dan berita

8 comments
letih...biasa la bila menjelang hujung tahun.
berhempas pulas menyiapkan tugasan sebelum sekolah bercuti

ya..sekolah telah mula bercuti tapi tidak bagi cikgu2 CBN1.
masih perlu ke sekolah sehingga Rabu hadapan.
meeting.
no prob. banyak lagi benda nak buat kat sekolah tu.

n sepanjang bz...rumah ni macam tongkang pecah.
he he...ari ni anak2 will help to clean the tongkang.
ibu memang harap kakak dapat naik pentas tapi ibu tak sangka kakak dapat...2 sekali pulak tuh. ann...unsangkarable tau...sebab tu la kak za nangis ari tu bila dapat tau. ha ha

hari anugerah yang gemilang, dibuat pertama kalinya dipadang,
dengan gaya garden party.
hape-hape la..
yang penting...semuanya berjalan lancar.

paling puas ati,
dapat siapkan buku aturcara dgn jayanya

sebelum tu, on the 7th n 8th pegi kuantan.
mengiring Tia untuk majlis anugerah kecemerlangan koko kebangsaan.
tahniah la buat anak muridku yang memang cemerlang gemilang terbilang tuh
tahniah juga kerana menjadi tokoh murid 2009 (macam la dia bc blog nih)

congrats

pegi naik kapal.....dah lama tak naik kapal yang boleh terbang tuh.
cam rusa masuk kampung pun ader masa kat KLIH tu.
ahaks..

balik dr kuantan, terus ke Putrajaya.
TQ to Kak AVE.
Jika tidak keranamu, tidak lah daku menjejakkan kakiku
di rumah TPM itew.

Kak...next year Sri Perdana ya! he he..

semalam, pegi cuci longkang kat T.Square.
walaupun cuci longkang, dengan tidak disangka,
berjaya jadi juara. ha ha
unsangkarable sungguhhh..

selasa depan will be there again
coz ada org dah merajuk tak dapat main banyak kali.
kawan-kawan...lepas meeting terus gerakk.

8 comments: