Saturday, November 21, 2009

cerita dan berita

letih...biasa la bila menjelang hujung tahun.
berhempas pulas menyiapkan tugasan sebelum sekolah bercuti

ya..sekolah telah mula bercuti tapi tidak bagi cikgu2 CBN1.
masih perlu ke sekolah sehingga Rabu hadapan.
meeting.
no prob. banyak lagi benda nak buat kat sekolah tu.

n sepanjang bz...rumah ni macam tongkang pecah.
he he...ari ni anak2 will help to clean the tongkang.
ibu memang harap kakak dapat naik pentas tapi ibu tak sangka kakak dapat...2 sekali pulak tuh. ann...unsangkarable tau...sebab tu la kak za nangis ari tu bila dapat tau. ha ha

hari anugerah yang gemilang, dibuat pertama kalinya dipadang,
dengan gaya garden party.
hape-hape la..
yang penting...semuanya berjalan lancar.

paling puas ati,
dapat siapkan buku aturcara dgn jayanya

sebelum tu, on the 7th n 8th pegi kuantan.
mengiring Tia untuk majlis anugerah kecemerlangan koko kebangsaan.
tahniah la buat anak muridku yang memang cemerlang gemilang terbilang tuh
tahniah juga kerana menjadi tokoh murid 2009 (macam la dia bc blog nih)

congrats

pegi naik kapal.....dah lama tak naik kapal yang boleh terbang tuh.
cam rusa masuk kampung pun ader masa kat KLIH tu.
ahaks..

balik dr kuantan, terus ke Putrajaya.
TQ to Kak AVE.
Jika tidak keranamu, tidak lah daku menjejakkan kakiku
di rumah TPM itew.

Kak...next year Sri Perdana ya! he he..

semalam, pegi cuci longkang kat T.Square.
walaupun cuci longkang, dengan tidak disangka,
berjaya jadi juara. ha ha
unsangkarable sungguhhh..

selasa depan will be there again
coz ada org dah merajuk tak dapat main banyak kali.
kawan-kawan...lepas meeting terus gerakk.

8 comments:

Farra Dhelina said...

taniah utk ank dara akk tu.. mesti bangga sgt kan kak.. :)

~ Ibu ZAAZ ~ said...

terima kasih. alhamdulillahh...masih jauh perjalanannya.

ibuayu said...

tahniah..semoga anak zaaz akan terus cemerlang...Sejuk perut ibu mengandung

~Yours Truly~ said...

Tahniah Buat Alia...proud of her :)..Tahniah jua buat ibunya yang sentiasa menjadi pendorong No 1!

Terima kasih buat pihak sekolah CBN 1 kerana sudi menghantar pelajar-pelajar yang sangat talented utk buat persembahan di Sri Satria (bukan Sri Siantan, sila maklum :))..insyaALLAH, jika ada rezeki dan peluang, kita jumpa di Sri Perdana :)..

Selamat berjuang di pentas bowling next week, insyaALLAH..post lah pic2 yng menarik tertarik d' bom itew nanti yea :)..

hajarus said...

tahniah tuk anak dara kak zaaz... semoga terus cemerlang...

CINTAMANISZ Lite said...

org keje ni meeting...meeting..meeting aje la ye..hmm...sian. Tp kalo meeting ada makan2 tu untung gak kan? keke...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

hajar : tq

kak YT: maap la..tak dapat nak upload gambar2 bowling. derang cam tak de semangat jer. main pun tak meriah sangat.

CINTAMANIS: haa..meeting je la. tapi makan memang disediakan. tetiap ari ada yg bermurah hati nak sedekah. kenyang ngan makan je la.

臭豆腐Peggy said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色