Tuesday, October 27, 2009

Seri Siantan vs Seri Satria

7 comments
hari khamis lepas, kami ( me n cikgu lehan) diarahkan
ke Putrajaya. Memula kompius.
tang mana laa letaknya tempat tuh.
bila memikirkan nak kena bawak kete ke sana,
seramnya!
maklum la,
jalan kat putrajaya tu amatlah membingungkan.
boleh sesat.

tapi kami bedua cekalkan ati mematuhi arahan bos a.k.a kakak angkat cikgu lehan itew.
berpandukan GPS, kami bergerak ke Persint 16.

sampai juga la tang tu setelah dengan taatnya mendengar kata pompuan GPS tu.
tapi sampai tang surau. alamak!

kami berenti banyak kali jugak tanya orang dalam hujan renyai.
kena berenti tanya la pasai cubaan menelepon Cik Puan AV tak dapat2. hu hu

lawak laa bila ingat. nak citer kat korang pun tak berapa nak pandai.
cuma kami je la yang tau betapa lawaksnya.
semua yang tanya tu tak tau tempat tu kat mana. haha
pasal apa?
sebenarnya kita orang carik Seri Satria
tapi tanya Seri Siantan. mana la orang tau kan?
abang polis yang kita orang tanya tu pun kompius.

ini la Seri Satria, kediaman PM kita buat masa ini sementara Seri Perdana siap diubahsuai.
layan la beberapa gambar yang sempat disnap.
ni hah pas masuk
salah satu hiasan kat dalam dewan tuh
gambar mereka
gambar kelam kami. kamera tu saje jeles tak bagi nampak muka cun kami. he he

Buat apa gi sana?
nanti nak kena anta budak2 buat presentation depan PM n isterinya.
tu la pasalnya.

sekian.

7 comments: