Monday, October 26, 2009

Salah eja lagii


Suker sangat dapat capture benda2 cenggini. he he

13 comments:

Lady of Leisure said...

alamak, salah eja itu sungguh obvious..

CINTAMANISZ Lite said...

ntah...menyampah ler. ejaan biasa2 mudah2 pun leh salah. menci tul. Ni mesti upah cina tak reti bahasa melayu ni. dia eja ikut sebutan dia aje...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

keh keh...enteh le ape pasal nya sampai cenggitu pun salah. agaknya derang takut nak bagi balik kat cina yang buat tu...takut kena marah kot. duit dah bayau so letak je la.

mengong tol. tak de usaha nak betulkan pulak tuh.

ann said...

ha ha ha mcm2 minuman jd minumun nasib baik tak jadik minimum maksudnya bayar jeerrr seminimum yg boleh kah kah kah .. nie kat mana nie nak g laa kedai nie

~ Ibu ZAAZ ~ said...

haa...nanti kak za bawak an gi sana. tapi makanan dia tak sedap la ann. kensel la. kak za tunjuk je tempat tu ek.

ann said...

tak per laa kak za nasib baik bgtau awal2 tak sedap tak laa lemak ann kempunan

~ Ibu ZAAZ ~ said...

haa...nanti kak za bawak gi tempat yang sedap yang kak za kata ari tu lepas balik dari seri siantan tu..he he

ann said...

ha ha ha teringat kesah ku bertanya pakcik indon pasal seri siantan..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

kak za teringat cara an tahan pak polisi itew. sungguh lawaks. rugi tak rakam. haha

ann said...

memang ann gelak bagai nak pecah perut cerita kat wadi.. dia tau ann boleh buat mimik muka bodoh .. hmmmmmm naper kak za tak rakam rugi bukan selalu tau

~ Ibu ZAAZ ~ said...

lain kali cakap la suh rakam. kita dok sebuk membuat cubaan menelepon Yang Mulia Puan AV kan? tak de la sempat nak merakam. ha ha

Cinta Hatiku said...

wakaka..nanti kite pun nak snap la gambar org salah eja..tp yg commercial nye..huhu

~ Ibu ZAAZ ~ said...

cinta hatiku: silakan...silakan snap. mari sama sama kita carik salah orang. he he