Tuesday, October 20, 2009

double n3

12 comments
sampai ari ni, saya masih menunggu
kot kot la jiran saya nak datang mintak maap.

citer nyer gini,
satu malam tu, dia reverse kete n langgar kete cik abangku.
calarnya ginidia ingat tak de orang nampak kot,
tapi ade orang nampak dan letakkan note ni
kat kete cik abangku.

pompuan ni bukannye tak tau tu kete saper n kite orang bukan tak betegur sape pun.
semangat kejiranan tu masih diamalkan.

beberapa ari lepas tu, kuletakkan nota di wiper ketenya
menandakan tuan empunya kete yang dilanggar tahu saper yang gesel ketenya.

beberapa ari lepas, saja kutunggu pompuan itew kat bawah.
mana la tau dia nak datang cakap apa2.
malangnya, dia nampak aku tecegat kat kete
tapi dia cecepat pegi amek anak2 dia n cecepat naik lepas amek anak2 dia.
manusia cenggini pun ada.

bukannya nak mintak ganti apa2 pun.
nak suh mintak maap jer.
ni dah masuk 2 minggu dah kejadian tu berlaku.

ni la kete pompuan itew. yang ijau tu.

**************************************************
semalam, ari ni dan ari2 seterusnya budak2 ini
telah berpisah dan dipisahkan dari mamanya kerana kebengongan bibiknya.
bibik yang lama, balik cuti raya n terus tak balik2.
bila tepon, ibunya kata,
"carik lain la bu...carik lain la bu"

wah wahh...senang je cakap ek.
so, susah payah dia carik lain.
malangnya yang baru ni tak reti pulak nak buat keje
maka budak2 inilah yang menjadi mangsa. abang2 n kakaknya masih dengan mamanya la pasal abang2 dah sekolah. ari tu ada ura2 nak di bawa balik ke kedah si kembar tu.
jauhnya ngan mama. mama sure gundah gulana dibuatnya.
maka, jalan terbaik, kini kembar itew tinggal ngan neneknya di Kg. Pandan dan kami makcik2nya, beramai2 menjaganya.

siannya kerana mereka itew menyusu badan.
tadi, si kembar kusumbat dengan b*** dadaku yang tidak berair.
terlena juga dia. siannn..

12 comments: