Thursday, September 24, 2009

soklan cepumas

dialog antara FIL ngan Aiesya kat Kulim masa raye ari tu..

FIL : nape Aiesya ni kurus sangat? kat sekolah makan tak?

Aiesya : angguk jer dia

FIL : kat rumah makan tak? ibu tak masak ya kat rumah ?

n Aiesya jawab :
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


Aiesya : Masak.

Fuh...lega! ha ha

3 comments:

Lady of Leisure said...

hahaha.. suka entri ni..
ok lah tu.. kanak2 slalunya menjawab dengan jujur.. untung Aiesya sbb ibunya rajin memasak..

~Yours Truly~ said...

nak takut apa cikgu..mmg ibunya masak kan? so anak jawab lah masak..bdk2 tak tahu membohong :)..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

LOL & YT: sebab tak berapa rajin tu la...takut aiesya perasan yang tak rajin daripada yang rajn tu. he he

rasanya nak bertambah rajin la lepas ni. keh keh keh