Sunday, August 02, 2009

yang pergi dan yang lahir

ari ni genap 2 tahun arwah abah meninggalkan kami sekeluarga
n
ari ni juga lahirnya seorang lagi ahli keluarga baru Tuan Haji Shamsuri
merangkap abah mentuaku.

cucu rasmi yang ke 11.
cucunda lelaki yang ke-6. kakak alia memangku baby boy seberat 3.1kg yang masih belum diberi nama ketika sesi lawatan siang tadi di Kohilal, Taman Melawati.

2 comments:

~Yours Truly~ said...

Alhamdullilah..Syukur...Alia mcm happy je dukung adik saudara dia..ni mesti nak suh maknya tambah adik lagi kan..kan.kan..

~ Ibu ZAAZ ~ said...

tu sepupu dia kak. tak de maknanya nak suh tambah lagi...adik yang ada tu pun tak dijaganya.