Sunday, August 30, 2009

sistem yang entah hape2

alamak...dah 30hb. tapi...survey ssqs ni

masih blom siap. ni pun tarikh dah dilanjutkan dah ni..hu hu

Apsal tak leh siap lagi?

tak de kerjasama cikgu2. dah edar borang survey tu lama dah tapi nak dapat balik...payah.

nape payah nak dapat balik? sebabbbb...soklan2 dalam sistem tu ntah hape2 ntah. pasal tu cikgu2 pun tak reti nak jawab. bila tak reti,...end up tak antar balik la. bila tak antar balik, ngelas2, cikgu saya nampak CT ni la yang tak abis buat keje. hu hu hu tapi ada kesinambungannya lagi...kalau cikgu saya nampak CT ni tak siap keje, orang PKG pun tak siap keje. kalau orang PKG tak siap keje...bla bla bla bla.

haaaa...semuanya berkait.

apa boleh buat? hantam saja jawapan bagi pihak mereka2 itew. pasal...kalau derang jawab pun, derang pun hamtam juga.

sekarang la masanya menghantam kemasukan data2 itew.

2 comments:

sonata anak kancil said...

salam kenal cikgu - salam ramadhan. Begitu lah cikgu...klu melibatkan banyak pihak - kita ni pun kena lagi banyak melibatkan diri...tak leh pakat nak biar aje!nanti banyak lah lagi yang tak siapnya...

hairieusoff said...

kalau BTP punye kerje...mcm itu lah..saya malas nak komen...