Tuesday, August 04, 2009

kursus

kursus ke? bukan la...taklimat la kot namanya. kena gi taklimat kat melaka. esok hingga jumaat. kena buat keje bengong...tak de pengalaman dari bawah tetiba terus ke atas. mesti bengong2 nak laksanakan nanti. maklum la orang tak de pengalaman. yang calonkan ponnn...tak leh pikir ke? bengang la jugak ni.

bila nak kursus...yang paling pening nak pikirkan ialah kes si alia. nak gi skolah macam mana ek? ayah dah sibuk ngan anak2 yang 3 lagi tu...kalo nak kena anta kakak, zhaim n aiesya nak kena kejut pepagi buta. boleh ke? selalunya kalau tinggal ngan ayah, ade la mana2 budak yang kena ponteng skolah. hu hu. ni la payahnya kalau anak skolah sama nih.

nak arap adik2, dua2 tak reti jalan. yang reti jalan dah balik Ipoh. maknanya....kena susahkan jugak sahabat yang sorang tu. sorry la ya ann. kak za kena jugak susahkan ann. terhutang budi ngan ann..body ...tidak la ya. harap alia tak buat perangai dok ngan ann.

0 comments: