Saturday, August 29, 2009

kerja yang belum selsesai

jumaat lepas, dengan bangganya membawa pulang ini..
untuk di tanda.
malangnya, sehingga ke jumaat semula a.k.a semalam, hanya bertanda 4 buah buku saja. he he

apsal?
sebab sibuk ngadap blog2..membarukan wajah2
1. blog sendiri
2. blog sekolah
3. blog ani sup ( hubby request nih )
4. blog anakanda si alia

he he...saya akan tanda..saya akan tanda..sebabnya, masih ada ini
di rak buku saya...
dan ada lagi di sekolah.

sigh!. keje menanda ni memang tak kan abis.

6 comments:

Lady of Leisure said...

salam..
buat blog ani sup..?
menarik tu..
dah siap ke blog tu ek?

Anonymous said...

ada link kat akak punya blog ni hah. sebelah kanan. gi la masuk. akak jumpa awak pun pasal ani sup tu la. he he

kerana ani sup, ku kenal dirimu.

Anonymous said...

eh salah..sebelah kiri blog.

Sayang.Ibu said...

Akak blh bwk blk lagi buku skolah nih? saya mmg x bwk blk laa kak.. kertas soalan pun kalo bawak blk, duduk dlm kete jer sudahnya. Skrg mmg semua kita tanda kt skolah. kalo x pun, bile da habis ngajo,smentara budak2 buat keje.. haa masa tu amik peluang tanda buku budak2 tu... kalo x mmg x bertanda ler jwbnya

~ Ibu ZAAZ ~ said...

kalau dlm kelas, mmg tak sempat tanda. kalau sempat sebuah dua je pasalnya budak2 nih cepat benar siap keje kalau bagi banyak mana pun. bagi banyak...lagi banyak kita kena tanda. gap antara kelas pun tak sempat. ade je benda nak buat. sudahnya bawak balik...

sebab cuti..bawak la balik. konon nak menanda.

Elina:) said...

kesian cikgu nk kne tanda2 ni..meyh izyan tolong..tanda sambil tutup mata..bestt.(: