Monday, December 29, 2008

Masa-masa Akhir 2008

semalam hidung adik berdarah. banyak darahnya. entah kenapa...tau2 bibik kata hidung berdarah. terus ibu angkat adik dan tenangkannya. banyak juga darah sampai baju ibu pun dicemari darah adik. adik ngantuk sangat terus tidur semula dengan hidung yang masih berdarah. risau jugak ibu. abang n kakak pun selalu berdarah hidung tapi tak sehebat darah adik malam tadi.
ni dah lap dah ni tapi masih keluar lagi darahnya

hari ni minggu terakhir pengiraan bonus untuk bulan disember. alhamdulillah semakin meningkat. moga terus bertambah.

Iri nak masuk belajar semula. sambung di Ipoh. Dod, ko la anto ya. Kak Ija dah cuti lama dah. tak leh amek cuti lagi dah. tq Dod.

1 comments:

BaiDuRi said...

Liza, adik tu demam ke? Mimi penah gak jd camtu.Masa tu dia demam. Klr masa dia tgh tido..terkejut tgk darah menempek merata kat baju, cadar, bantal...kat muka jgn ckp la..panik giler..tp dia tido relek jer. Risau gak..harap takde yg serius..