Saturday, December 20, 2008

Bunga Telur

4 comments
Dua tiga ari ni, balik sekolah dok mengadap angsa ni hah...bakal pengantin nak 500 ekor. Haa...mudah je buat benda ni. Hanya tengok contoh a.k.a perati, pastu cuba. Jadikkk! Yang lecehnya masa buat nak kena ada telur...kena cuba dulu masukkan dalam lubang dia tu. Kalau tak celuih, pebesaq lubang dia. Yang tak bestnya lagi, bibik dan siap buat semua yang lubang kecik. Terpaksa la bukak2 stepler pastu kena stepler balik. Tak pe la bik...tq la. Ghajin sungguh kamu.

Bertambah la lagi satu aktiviti bebudak Kelab Kerjatangan tahun depan.

Kos pun murah je. Tak yah dah buat bunga telur yang kosnya berkali-kali ganda sekarang ni. Jimat duit beta. Ha ha ha...

4 comments: