Friday, September 19, 2008

Adik yang mengacau

Kakak n abang tak leh harap semalam. Melangok tengok TV. Tak pun main komputer. Ibu nak masak, adik pulak asyik cari ibu. So...apa yang ibu buat? Masukkan adik dalam tempat yang adik tak pernah masuk. Diam la dia kat situ..sempat la ibu buat apa yang patut. He he.




8 comments:

Anonymous said...

sabar je la wak.. masuk washing machine **LOL** terhilang ngantuk
saya nie..hehehehe kalau ade icon guling2 tuh saya paste kat cni..

~sYiMa

izyan said...

hahahah..masuk dlm washing machine...ish ish ish...

~ RoSLizA ~ said...

tu je tempat yang dia boleh masuk dan duduk diam sekali gus nampak saya kat dapur. he he

izyan said...

hahahhaah..npe tak suruh dia gi main ngan kakak dia ke..abg dia ke...ni tak..masukkan dlm washing machine..

~ RoSLizA ~ said...

awak ni kan izyan,...bukannya nak baca apa yang saya tulis tu. Kan saya dah tulis,..saya kata..................kakak n abang tak leh harap hari tu. Maknanya sia-sia je la kalau saya bagi adik tu kat depa. Paham? awat la awak ni macam ni ek? payah tol nak paham apa yang saya cakap. Ni masa saya ngajar paham ke tak?

izyan said...

saya bace ckit2...heheheh...lps saye dah comment bru saya bace sepenuhnye..:D

mase cikgu ajar of course saya fhm...favourite subject....

saya kdg2 lambat ckit nak fhm...but kalau kat sekolah cpt ckit..

~ RoSLizA ~ said...

BUat la cam tu dalam pekse...sure dapat 5D.

izyan said...

jgn lah ckp mcm tu...mcm mendoa kan je saya dpt 5D...lain kali saya bace dulu then bru comment,ok??