Thursday, August 21, 2008

Cosmo's World Theme Park

Cuti ini cadangnya nak bawak budak2 tido hotel, mandi kolam ngan mandi laut. Tak dapat nampaknya pasal dah lambat. hotel dah penuh. so we decided to bring them to Cosmo's World, Time Square. Jadi la kan. So semalam, dari pukul 10 lebih sampai dekat pukul 6, melayan budak2 main kat sana. Budak-budak tu enjoy nampaknya. ibu dapat gak tumpang sekaki naik benda2 kat dalam tu. ayah tumpang tengok je la. Teringin gak nak naik adult ride tapi kerana kena melayan si aiesya, maka tak dapek la nak naik. Tak ngape. dua tiga tahun lagi, kita pegi lagi. last pegi 4 tahun lepas. masa tu aiesya kecik lagi. Harap abang, kakak ngan aiesya berpuas hati. Adik kecik kena tinggal. Huhu. sian adik.


Adblock

3 comments:

izyan said...

wah...ank2 cikgu ni pandai nye pose maut..sebijik mcm mak nye..hehehe.

~ RoSLizA ~ said...

like mother like daughter laaa..he he

izyan said...

haha..betul...betul..betul...
like mother like daughter ye???tp saya tgk mak nye lg pandai posing..owh ye lah...ank nye bru belajar...