Monday, June 09, 2008

Kenapa?

1 comments
hari ni dah mula sekolah. smlm, dah bersms tanya baju, baru tau yang makcik sorang tu tak de. dengan rasa tanggungjawab, amik tau. tetiba dia amik kesempatan. geramnyaa.....kita ni punyalah sakit pun harap dapat sihat cepat so that tak MENYUSAHKAN orang.

kenapa tak bagi tau awal?
kenapa tak cari awal? kan memang dah tau...
kenapa kertas tu tak de kat tempatnya? nak cari satu hal yang menyiksakan
kenapa lepas tangan?
kenapa tak tau?
kenapa tak dapat call?
kenapa tak tauu??????
kenapa tak jawab SMS?
kenapa tak isi betul-betul?
kenapa tak nak buat?

KENAPAAAAAA hah??????? KENAPA???????????

salah aku ke kerana terlampau baik?

1 comments: