Tuesday, March 28, 2006

cerita konvo

24 Mac 2006

Hari ni amik cuti tapi pagi tu pegi lagi sekolah. Disebabkan pendaftaran pukul 9.00 dan kelas abis kul 8.35,so baik la gi sekolah jap. Dari sekolah amik Kak Monie kat depan Mydin, lepas tu gi amik Yusniza, baru la gi Maktab. Ada kawan best la sikit. Kak Monie dah kembang. Yus pun dah kembang. Maklum ler....dedua dah berbadan dua. He he

Sampai,...tak de la ramai sangat yang ada. Tak ramai classmate yang datang. dapat la jumpa Rizal dan Zul yang tak ikut konvo. Ramai gak yang tak ada. Thiru, Pocet, Cik Wan, Kak Zura, Yusazli, ............ Paham. Ramai yang tak dapat gaji lagi. Serupa la kita. Masa daftar jumpa Pn. Rani ngan En. Geli. En. Geli cam malu-malu lak nak layan kami. He he. Ok la Encik Geli. Nanti kita jumpa lagi kalau panjang umur. Yang bestnya ramai ucap Tahniah.

Lepas dah beborak kejap kat kantin, balik kejap. Kul 3 datang semula untuk raptai. Gatal je. Tak yah datang raptai pun tak pe rasanya. Ikut je la orang lain buat apa.

25 Mac 2006

Pepagi dah kelam kabut. Tudung buat hal la plak. Nape tak nak menjadik ni? Dah lambat dah ni. Makan pun tak sempat. Bantai la. Nak menahan lapar, hisap la strepsil. Kebetulan batuk. Yang lain pun sama...tak sempat makan.
Ida pun dah mengandung la. TAHNIAH ya. So. inilah gambar-gambar konvo ku. Baju tu kainnya Lida bagi..mentee ku. Terima kasih ya Lida.Baru je siap baju tu sempena konvo. Punyalah lama simpan. Tudungnya tak dapat nak dipakai bersama Lida, sebabnya konvo kena pakai tudung putih. Tudung tu saya dah pakai dah dengan baju yang lain. He he.


























Ni gambar saat-saat manis yang tak mungkin dapat dilupakan. Saat dianugerahkan Anugerah Akademik Terbaik. Memang impian, tapi tak sangka dapat juga. Memula aim nak praktikal terbaik tapi miss atas masalah teknikal. ALHAMDULILLAH SYUKUR. Gembira tak terkata. Terima kasih kepada KAK MONIE, AINI dan PN JOY atas sokongan dan kata-kata semangat yang terus-menerus diberikan semasa saya dalam frasa "kegagalan sementara" itu, sehingga gemilang kini berada dalam genggaman. Terima kasih kepada EN. SHARIDZAN, hubby saya yang tersayang atas pengorbanannya menjaga anak-anak tersayang dan melayan karenah saya yang tak menentu sepanjang pengajian di MAKTAB. Terima kasih pada MAK yang dah bersusah payah jaga anak-anak. Mana Pn. Joy? Tak nampak pun masa konvo. Saya nak jumpa Pn. Nak ucap terima kasih banyak-banyak. TAHNIAH sekali lagi untuk semua. Semoga terus mendidik dengan penuh keikhlasan.

2 comments:

fathil_2006 said...

kak ros..... my new blog add

www.fathil2006.blogspot.com

fathil_2006 said...

baru sempat browse citer kak ros.... nanti2le cita from sk raja perempuan muzwin plak.. he he.