Tuesday, February 07, 2006

Result oh result

Satu lagi penantian yang menyiksakan. Result pekse. Akhirnya result tu sampai jua ke rumah. Memula dapat sampul tu,...macam kenal je tulisan atas sampul ni. Haa...memang la tulisan sendiri laa. Bedebarnya nak buka tapi tak de tangguh-tangguh de bukak sampul tu. Memang lama dah tunggu. Jeng jeng jeng.......hah....alhamdulillah. Tertera perkataan CEMERLANG di atas kertas tu. Kalau nak tahu, inilah kali pertama saya dapat result secemerlang itu. Alhamdulillah,...tak sesia ibu tinggalkan anak-anak selama satu semester kat maktab. Bebaloi la kata orang. Tapi tak puas hati sangat sebenarnya sebab yang lain dapat A tetiba subjek major dapat B+. Cacat juga la result tu dibuatnya. Anyway...THANK YOU ALLAH. Tahniah juga untuk Kak Monie, Aini, Fathil, Yusniza, Zulfaiza, Thiru, Yao dan Pocet atas kecemerlangan. Yang lain-lain tak dengar cerita. Harap-harap cemerlang juga semuanya. Satu lagi tengah tunggu ni....surat pelantikan rasmi.

0 comments: