Sunday, March 11, 2018

MINGGU ANTI DADAH CBN1

0 comments
Dimulakan dengan majlis pelancaran ISNIN 5.3.18
1. gimik patahkan rokok. cantik rokok FARHANA buat.
2. Tanda tangan memorandum
3. Video sajak dadah irdheena. hmm..PA system tak baguih sangat. dengar nada sedih tapi x tau apa dheena kata. bila la nak elok PA system CBN1 ni?

sajak kenangan. sajak yang membawa kejayaan pada CBN1. Sajak yang bagus tanpa penyajak yang bagus juga tidak memungkinkan kemenangan. Mana nak cari Irdheena lain skrg? kat CBN1 la. payah. or ticer tak pandai cari? kui3
Ada kisah yang mengecewakan juga, Peluang dapat tempat pertama peringkat negeri terpaksa dilupakan kerana clash dengan pertandingan peringkat SBT. Sudah jatuh ditimpa tangga, sini terlepas, sana kalah. 

yang lalu biarkan berlalu.

SELASA 6.3.18

Pertandingan melukis poster Tahap 2 dan mewarna tahap 1.


KHAMIS 8.3.18 SENAMROBIK DAN LARIAN ANTI DADAH


hanya cikgu2 PJ sahaja dibenarkan pakai bj PJ untuk larian.
tapi dah gian nak lari. kita pon lari ngan baju kurung. pedulik apa kan.
gemoksnya huhu.


pertandingan KUIZ KAHOOT telahpun bermula. mai2 join.
login id masing2. dlm site tu ada no pin. hehe

sempat buat dengan kelas 4Z td kuiz tu. 3 in 1. log in untuk kpi VLE , kuiz PPDa an eviden masa relif. hehe
jangan marah cikgu LIYA. Ticer tukar arahan Cikgu LIYA supaya budak2 tu buat latihan cikgu LIYA dulu. ampunkan saya pengunggu gua. kui3.

JUMAAT  9.3.18 CERAMAH AN PAMERAN

THE END.

0 comments: